14.8.09

BÚSCASE GRAFITEIRO


Pois ben, o título da entrada de hoxe tamén podería ser: OFRÉCESE PAREDE PARA GRAFITI.
E como poderedes intuir algúns, a parede é a do JARITO. Supoño que ó mellor os grafiteiros prefiren facer as súas obras sen o permiso necesario para pintar... digo eu, vamos...pero por si acaso eu digo onde é, e máis o que quixéramos que reflexase... e a ver que pasa.
Pois eso, o único que queremos é que se saiba que o edificio en cuestión é O JARITO. Home, eu tiña feito un bosquexo...pero non son profesional do tema nin moito menos, e claro está que o fixen dende o meu punto de vista. Ó mellor algúns dos asistentes ó local non lle gusta, ou non comparte certa parte do debuxo... pero...xa digo, é o meu punto de vista. Tampouco lle imos pejar unhas hostias ós amijos de PePe, entre outras cousas porque ó meu sojro e á miña señora os quero moito. E algún máis que aínda que non diga nada....se lle nota un collón.
E nada máis por hoxe. Deixovos. Que me está tremendo o fígado...e o estómajo xa comeza a surruchar acidez, preparando o corpo para esta fin de semana....aaaaaaay....que alejría, que emosión!!!
Por certo, xa temos as camisetas para a festa.
Un saúdo caralludo e, A PONTE EXISTE!!!

P.D.: Non sei si actualizarei estes días, pero por si a caso.. BOAS FESTAS. E solteiros da Ponte(i esto vai con adianto porque xa intúo o resultado), tranquilos, que para o ano.....TAMPOUCO GAÑAREDES

No hay comentarios:

Publicar un comentario