21.12.09

MERDA DE COMISIÓN

Antes de nada expresar os meus desexos para que ogallá toque lotería de Nadal no número que xoga a comisión de festas.
Ben, pois dende aquí quero facervos saber da ineptitude dos membros da comisión deste ano, tan espabilados como son algúns...e tan inútiles resultaron.
Hai unhas semanas, xa bastantes, no Jarito apareceu un papel no que se invitaba á xente que por alí pasase e o vise se apuntara para facer a reserva da lotería. Eu particularmente anotei 3 décimos, xa que tiña 2 encargas, unha delas para o Viga, que cando lle comentara o do papel me dixo que xa lla reservara alí, entre outras cousas por que ningún membro da comisión lla ofreceu. O papel foi retirado con unha lista de décimos reservados. Gabi, o neto da Paliquera, dixérame un par de veces no jarito que xa tiña a lotería e que xa ma daba, pero eu, como naquelas ocasións non tiña cartos enriba non llos collín e díxenlle que xa os levaría. A cousa quedou así.
A semana pasada chámolle a Gabi para decirlle que ma prepare que a vou coller, e dime que non a ten, que vai falar con Gelucho para ver si sobrou algunha. ¿como pode ser? Cando eu estiven da última vez na comisión, hai 2 anos, pasou algo parecido, pero non por culpa da comisión. Houbo quen non iba a querer lotería e non a reservou, e cando despois acordou, cambiou de idea e a quixo, a comisión tivo que deixar ÓS QUE NON ERAN DA PONTE sen ela, para darlla a eles. Eu non digo que lla quiten a ninguén para darma a mín, pero si a tiñan reservada....terían que tela.
O venres volvin a chamarlle para saber si ma tiñan. Gabri díxome que non dera falado con Gelucho.
O sábado chameille outra vez. Xa souben a resposta. Non hai máis lotería. Pouco despois apareceu Gabri polo Jarito, e cando lle dixen que falara con quen quixera, pero que eu teño que ter a lotería...dime que non é culpa del, que el non levaba ese tema.
Ó final non teño lotería. Tendo ademáis da reservada a oportunidade de collela doutros xeitos, e que non collín por contar con aquela. Eu non a teño, o Viga non a ten, Pitiso non a ten...e non sei si alguén máis. Supoño que máis haberá. Unha vez se deu o paso para poñerlle recargo á lotería e así ter rentabilidade ó feito de vendela: a máis venta máis recadación...non entendo como non pediron máis cantidade...e o que é peor, non entendo como se desfán da que teñen reservada.
Algúns é a primeira vez que están na comisión, pero hai moitos outros que xa foron noutros anos. Varios membros. Varios anos.
Volvo a repetir que ogallá que toque algún premio, e canto maior sexa moito mellor, pero tamén volvo a repetir que esta comisión perdeu, alomenos, a miña credibilidade e o meu apoio no que eu lle pudera axudar, por pouco que fora.
E nada máis.
Sorte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario