29.12.09

NON-CARTA ÓS NON-REISES MAGOS

Queridos reis Magos:
Este ano fun moi bo e por eso quero que me traiades o seguinte:
Para comezar poderíades probar con un espertador para poder chegar puntual ó choio, xa que non me dou habituado a entrar ás 09:30, e así cumplir coas miñas 8 horiñas de rigor, como ben reflexa o convenio; pero en realidade xa o merquei eu. Así que non o necesito.
Outra cousa interesante sería a PS3. Sería un puntazo, pero deixando a un lado o desfrute que tería queimando xogos eu solo e tendo en conta que os torneos de PES2010 no JARITO son para a PS2, viciaríame na nova e despois non rendiría nos campionatos, rebaixando o meu nivel ó de xente como Killo, Peras...etc. Definitivamente, deixóvolo decidir a vós, pero tampouco a necesito.
Tamén, e sen deixar o tema dos xogos, podería necesitar un par de xogos novos para a PSP, xa que o GOD OF WAR o teño máis mamado que....(QUE CADA UN APLIQUE O QUE VEXA). Os xogos que máis me interesarían serían o "assasin´s creed" ou algún do "gran turismo". Pero non quero tampouco que malgastedes a partida reservada ós meus agasallos en xogos orixinais, xa que conto que de aquí a unhas semaniñas Ruben ma dea pirateado e descargados eses xogos, e varios máis. Tampouco me fan falta.
Vou a necesitar unhas botas de futbol. As que teño agora xa están chegando ó final da súa vida útil. Comezan a descoserse pola parte de abaixo, pero esta temporada aguántana. Que remedio lles queda. Este punto deixollo a calquera que mas queira regalar polo meu cumpreanos. Non mas traiades.
Estou chegando ó final do folio e teño que recurrir ós típicos tópicos de sempre: saúde para a miña familia e amigos, cartos para mín e amor para quen o necesite. Esto sí que é ben que o traiades.
E para rematar, olvidávaseme o máis importante: unha fiquiña na Ponte, para poder facer o "JARITO 2".

Nada máis. Lembrádevos de que aínda que vos siga escribindo a carta por estas datas sigo mantendo a esperanza de que calquera ano vos derroquen e os vindeiros magos sexan REPUBLICANOS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario